مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-17سياسي

تربیت نسل جوان همسو با فرهنگ عاشورا سبب اعتلای جامعه می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تربیت نسل جدید همسو با فرهنگ عاشورا تجلی بخش چشم اندازی روشن برای اعتلای همه جانبه در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسین حسین کثیرلو بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه های اربعین حسینی که در محل ستاد عتبات عالیات اردبیل برگزار شد، با قدردانی از مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری مناسبات های مذهبی و به ویژه ایام محرم و صفر اظهار کرد: ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا در بین مردم و به ویژه در بین نسل جوان آینده ای درخشان در اعتلای همه جانبه کشور را ترسیم می کند که موجب سربلندی، پیشرفت و ترقی خواهد بود.

وی افزود: اکنون فضای مجازی در کنار تهدیدها و آسیب های آن فرصتی مغتنم برای اشاعه و نشر نهضت عاشورا نه فقط در داخل کشور بلکه در منطقه و جهان است و این موضوع ایجاب می کند تا مسؤولان نهادهای فرهنگی با استفاده بیش از پیش از ظرفیت های فضای مجازی در تولید و نشر محتوا مطابق با نیازمندی ها و خواسته های نسل جوان تهیه و در دسترس قرار دهند.

فعالیت 13 موکب استان اردبیل در اربعین حسینی اسفندیار هوشیار، مسؤول ستاد عتبات عالیات استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی 13 موکب استان اردبیل در عراق و کشورمان مستقر خواهند شد تا به زائران حسینی در این ایام ارائه خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسل جوان همسو با فرهنگ عاشورا سبب اعتلای جامعه می شود

تربیت نسل جوان همسو با فرهنگ عاشورا سبب اعتلای جامعه می شود