مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-16اقتصادي

آغاز خدمات رسانی به زائران اربعین از 27 مرداد در ایلام


استاندار ایلام از شروع خدمات دهی به زائران اربعین از جمعه 27 مرداد خبر داد و گفت: برای سنجش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی 27 مرداد ماه یک رزمایش برای اربعین برگزار می شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام از شروع خدمات دهی به زائران اربعین از جمعه 27 مرداد خبر داد و گفت: برای سنجش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی 27 مرداد ماه یک رزمایش برای اربعین برگزار می شود.

دکتر حسن بهرام نیا امروز چهارشنبه 25 مرداد در نشست ستاد تنظیم بازار استان از بهبود 9 پله ای ایلام از نظر نرخ تورم براساس اعلام مرکز آمار ایران خبر داد و اظهار کرد: همچنین از نظر نرخ تورم نقطه به نقطه، این استان با 38.

7 درصد پایین تر از میانگین کشوری و در جایگاه 21 کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایلام سال ها نگین تورم کشور بود که سال گذشته 4 پله، امسال طی دو ماه اخیر 7 پله و در تیرماه امسال رتبه ایلام از نظر نرخ تورم 7 پله بهبود یافت، تاکید کرد: کارگروه حمل و نقل با معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل صمت استان در خصوص افزایش میزان اتوبوس ها نشستی برگزار و نتایج این نشست ارایه شود.

نماینده ی عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: سال گذشته در ایام اربعین، تیم نظارت بر کرایه اتوبوس ها از جمله سپاه، نیروی انتظامی و راهداری و دیگر دستگاه های مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمات رسانی به زائران اربعین از 27 مرداد در ایلام

آغاز خدمات رسانی به زائران اربعین از 27 مرداد در ایلام