مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:152023-07-31اجتماعي

اتوبوس و مترو در شیراز اختصاصی است!


سیستم حمل و نقل عمومی در شیراز، اختصاصی است؛ به این معنا که عموم مردم امکان استفاده از این امکانات را ندارند و تنها افراد سالم و غیرسالمند می توانند با اتوبوس ها یا مترو، - ایسنا/فارس سیستم حمل و نقل عمومی در شیراز، اختصاصی است؛ به این معنا که عموم مردم امکان استفاده از این امکانات را ندارند و تنها افراد سالم و غیرسالمند می توانند با اتوبوس ها یا مترو، جابه جا شوند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرغم وعده های مکرر مسئولان شهرداری در خصوص توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی در شیراز، همچنان بخش قابل توجهی از اتوبوس های موجود در این شهر، قدیمی و بعضا فرسوده است و برای سوار شدن به آنها باید یکی دو پله با خیز بلند را پا برداری.

ارتفاع رکاب اتوبوس های درون شهری شیراز قطعا اجازه سوار شدن به افرادی که به هر دلیل دچار محدودیت حرکتی هستند را نمی دهد؛ حتی اتوبوس هایی که سیستم مکانیکی خاصی برای رفع این مشکل در آنها تعبیه شده است.

این گروه که با توجه به افزایش جمعیت میانسال و سالمند و مرکزیت شیراز برای ارائه خدمات درمانی به بیماران جمع زیادی را شامل می شود و محدود به همشهریان دارای محدودیت جسمی و حرکتی نیست؛ پیرمردان، پیرزنان، افرادی که به شکل موقت باید از عصا یا ویلچر استفاده کنند، بیماران و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس و مترو در شیراز اختصاصی است!

اتوبوس و مترو در شیراز اختصاصی است!