مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-26ورزشي

10 درصد از مردم ایران به صورت مستمر ورزش می کنند


سرپرست فدراسیون همگانی دانش افزایی، فرهنگ سازی برای ورزش کردن و نهادینه سازی آن و ایجاد نیاز به ورزش کردن در مردم در دستور کار فدراسیون و وزارت قرار دارد و استان ها نیز باید در این مسیر گام بردارند چرا که امروز کمتر از 10 درصد مردم ایران به صورت مستمر ورزش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی چچکی، سرپرست فدراسیون همگانی در مجمع انتخابات هیأت ورزش های همگانی استان زنجان که امروز برگزار شد، با بیان اینکه ظرفیت های قانونی برای توسعه ورزش همگانی مطلوب است، اظهار کرد: امروز تنها نیاز به عزم جدی و بسیج همگانی برای اجرای این قوانین نیاز است.

سرپرست فدراسیون همگانی با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد و پایدار کردن سلامت و نشاط جسمانی افزود: خانواده محور بودن ورزش های همگانی سلامت اجتماعی به دنبال خواهد داشت و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق می کند.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش کردن مردم در توسعه جامعه در ابعاد مختلف گفت: ورزش باید اولویت کار و زندگی مردم بوده و در سبد هزینه های خانواده قرار گیرد، چرا که نوعی سرمایه گذاری و پس انداز است و سلامتی و پویایی و حرکت به دنبال خواهد داشت.

خلیلی با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان در همه رشته های ورزشی ادامه داد: بها دادن و توجه به هر رشته ای در کمترین زمان بالاترین بهره وری را در زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد از مردم ایران به صورت مستمر ورزش می کنند

10 درصد از مردم ایران به صورت مستمر ورزش می کنند