مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-10اجتماعي

ایجاد امکانات برای استراحت رانندگان در پایانه مرزی مهران


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: امسال سرویس های بهداشتی، سایبان های جدید، نمازخانه و سوله هایی برای استراحت رانندگان در پایانه مرزی مهران ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و  حمل و نقل جاده ای کشور روز پنجشنبه 19 مردادماه در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان مهران گفت: اربعین سال گذشته با تلاش شبانه روزی استاندار ایلام و برنامه ریزی های انجام شده، مدت زمان ماندگاری زوار برای رسیدن به مبدا به کمتر از یک ساعت رسید و شاهد معطلی زوار در پایانه ی مرزی مهران و پایانه ی برکت نبودیم.

وی افزود: امسال ساختمان استراحت رانندگان، سرویس های بهداشتی، سایبان های جدید، نمازخانه و سوله هایی برای استراحت رانندگان در این پایانه ایجاد شده است.

رییس سازمان راهداری و  حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به سرمایه گذاری صورت گرفته در مسیرهای منتهی به مرز مهران در حوزه ی راهداری یادآور شد: تنها از دهه ی فجر پارسال تاکنون 8 هزار و 300 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: پروژه های این سازمان در مهران یک هفته قبل از اربعین تکمیل و کارگاه ها جمع آوری شده تا زائران بدون مشکل تردد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امکانات برای استراحت رانندگان در پایانه مرزی مهران

ایجاد امکانات برای استراحت رانندگان در پایانه مرزی مهران