مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-28بين الملل

مردم یمن در عاشورای حسینی به خیابان ها آمدند+فیلم


مردم یمن ضمن حضور گسترده در مراسم بزرگداشت عاشورای حسینی، در بیانیه ای تاکید کردند که عشق و دلبستگی آنان به این مکتب، یکی از نشانه های ایستادگی در برابر ظالمان و جنایتکاران است.

-   مردم یمن در این بیانیه ضمن تاکید بر ایستادگی ملی و ارزشی خود در محور جهاد و مقاومت در برابر دشمنان امت تاکید کردند: ما سوزاندن قرآن در سوئد و دانمارک توسط لابی صهیونیستی را محکوم می کنیم و از امت اسلامی می خواهیم در قبال آن موضع گرفته و این کشورها را تحریم کنند.

یمنی ها در این بیانیه خطاب به ائتلاف متجاوز عربی در یمن خاطرنشان کردند: به شما می گوییم که دست ما هنوز روی ماشه است و همچنان برای مقابله با تجاوزات نظامی و محاصره شما، در آمادگی به سر می بریم.

فداکاری ها هر چقدر هم لازم باشد، ادامه خواهد یافت؛ کا نه تسلیم خواهیم شد و نه غفلت خواهیم کرد تا دشمن ملت ما را به کنترل درآورد.

این بیانیه در حالی با محوریت مسائل جهان اسلام منتشر می شود دولت صنعاء پیش تر هم از کشورهای اسلامی خواسته بود تا کالاهای سوئدی و دانمارکی را تحریم، و روابط سیاسی خود را با این کشورها که از هتک حرکت به مقدسات اسلامی میزبانی می کنند، قطع کنند.

پایان پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم یمن در عاشورای حسینی به خیابان ها آمدند+فیلم

مردم یمن در عاشورای حسینی به خیابان ها آمدند+فیلم