مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-24سياسي

برنامه ویژه صندوق نوآوری برای توسعه صادرات دانش بنیان


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بر اساس سیاست جدیدی که در صندوق نوآوری اتخاذ کرده ایم، از توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم و برای این مساله برنامه ای خاص تدوین کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیاوش ملکی فر در سمینار معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان، گفت: صندوق نوآوری، مولود قانون حمایت از کسب وکارهای دانش بنیان است که در سال 89 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

وی با بیان اینکه امروز صندوق نوآوری و شکوفایی، تنها محلی برای ارائه وام به شرکت های دانش بنیان نیست، بلکه توانسته 77 خدمت متفاوت در زمینه های تسهیلات، توانمندسازی، ضمانت نامه و سرمایه گذاری به شرکت های دانش بنیان ارائه کند، تاکید کرد: از سوی دیگر بخش عمده ای از تمرکز صندوق، شکل دهی و نظام بخشی به زیست بوم تامین مالی فناوری در کشور بوده و در این مسیر سعی کرده از بازیگران مختلفی مانند شبکه بانکی کشور، بازار سرمایه، بخش خصوصی، بنگاه های تجاری و صنعتی بزرگ و سایر بخش ها استفاده کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین در ادامه با اشاره به خدمات این صندوق به شرکت های غیردانش بنیان و فناور نیز اظهار کرد: با توسعه زیست بوم نوآوری کشور در سال های گذشته و از آنجا که صندوق نوآوری براساس قانون تنها مجاز به ارائه خدمات به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ویژه صندوق نوآوری برای توسعه صادرات دانش بنیان

برنامه ویژه صندوق نوآوری برای توسعه صادرات دانش بنیان