مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-19دانش

تلاش برای خرید و ساخت خوابگاه در علوم پزشکی اهواز


معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به انجام تعمیرات در خوابگاه ها، از تلاش برای افزایش ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به انجام تعمیرات در خوابگاه ها، از تلاش برای افزایش ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه خبر داد.

دکتر مهدی بیژن زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تابستان امسال اظهار کرد: با توجه به پایان نیم سال تحصیلی در تابستان قاعدتا ظرفیت خوابگاه ها خالی می شود البته دانشگاه های علوم پزشکی بر خلاف دانشگاه های وزارت علوم، تعطیل نمی شوند.

وی گفت: اکنون در مجتمع خوابگاهی بوستان عمدتا دانشجویان واحدهای اقماری مستقر هستند که در حال گذراندن واحدهای کارورزی و کارآموزی هستند.

در خوابگاه گلستان نیز دانشجویان کارورزی و دستیاری پزشکی و در خوابگاه صدف نیز دانشجویان اقماری و دانشجویان بالینی حضور دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه در بازه زمانی تابستان، تعداد دانشجویان مستقر در خوابگاه های دانشجویی کاهش می یابد و یک سوم تا نیمی از خوابگاه ها خالی می شوند، در این فرصت کار بازسازی و بهسازی که در طول سال نیاز بود، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای خرید و ساخت خوابگاه در علوم پزشکی اهواز

تلاش برای خرید و ساخت خوابگاه در علوم پزشکی اهواز