مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-22پزشكي

مشارکت 1000 نیروی بهداشتی و درمانی کرمانشاه در مراسم اربعین امسال


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از مشارکت یک هزار نیروی بهداشتی و درمانی کرمانشاه در مراسم اربعین امسال در مرز خسروی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قباد محمدی بعد از ظهر سه شنبه در آیین بدرقه کاروان سلامت اربعین استان کرمانشاه اظهار کرد: خداوند توفیق بسیار بزرگی را نصیب ما کرده و این توفیق به هر کسی داده نمی شود.

وی افزود: امسال برنامه ریزی هایی که با همت استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و ارگان های مرتبط صورت گرفته بسیار منظم تر از سال های قبل است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: امسال با آمادگی بیشتری به استقبال برنامه عظیم پیاده روی اربعین می رویم و بیش از یک هزار نفر نیروی آموزش دیده و همکاران شما در حوزه های مختلف درگیر این کار هستند.

محمدی بیان کرد: در زمینه بهداشتی حدود 100 تیم بازرسی از موکب ها، رستوران ها و هتل ها در حال فعالیت هستند و روزانه تمام نکات بهداشتی را کنترل می کنند.

وی اضافه کرد: در نقطه صفر مرزی در مرز خسروی برای غربالگری زائران، آزمایشگاه پیشرفته ای راه اندازی کرده ایم که آزمایش نمونه های آب آشامیدنی را به صورت روزانه خواهد داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همچنین آزمایش های تشخیصی کرونا ، التور، آنفولانزا و سایر بیماری های شایع در کشور عراق در این آزمایشگاه برای زائران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 1000 نیروی بهداشتی و درمانی کرمانشاه در مراسم اربعین امسال

مشارکت 1000 نیروی بهداشتی و درمانی کرمانشاه در مراسم اربعین امسال