مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-21سياسي

460 کانون فرهنگی، هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد


شهرکرد_مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از فعالیت 460 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا مظاهری ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: 26 هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور وجود دارد که سهم استان چهارمحال و بختیاری 460 کانون می باشد.

وی با اشاره به اینکه 126 کتاب خانه مخزن دار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان وجود دارد تصریح کرد: 3 کتابخانه دیجیتال در 3 شهرستان سامان، بروجن و شهرکرد نیز فعالیت دارند.

مظاهری با بیان اینکه ما چهار محور عمده را به عنوان اهداف راهبردی در کانون مساجد دنبال می کنیم بیان داشت: در توانمند سازی فرهنگی ما نیاز به باز آرایی داریم و با تولید محتوا غنی باید این اتفاق رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان دهی و شبکه سازی ضرورت شکل گیری جبهه منسجم است عنوان کرد: فعالیت نخبه های فرهنگی در کانون های مساجد هویت بخشی به آن است.

مظاهری با اشاره به اقدامات کانون فرهنگی هنری مساجد استان گفت: نشست فصلی با ائمه جمعه و فرمانداران با رویکرد حل مسائل، انعقاد تفاهم نامه با نهادهای فرهنگی در حوزه حمایتی، نشست فصلی با کانون ها در شهرستان ها، تشکیل و راه اندازی شورای اندیشه ورز کانون های فرهنگی و هنری مساجد و … از مهم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

460 کانون فرهنگی، هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد

460 کانون فرهنگی، هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد