مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-23اقتصادي

آغاز طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال خراسان جنوبی از7 مرداد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از اجرای طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال در استان از 7 مرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در اولین کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان از اجرای طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال در خراسان جنوبی خبر داد و اظهارداشت: هزار و 25 بنگاه املاک در خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد 664 مورد آن در مرکز استان است.

وی با اشاره به اینکه باید بنگاه های فعال در استان شناسایی شوند، تصریح کرد: طرح ضربتی شناسایی املاک در مدت 20 روز و بعد از ایام عاشورای حسینی در استان اجرا می شود تا نتایج آن را به تهران گزارش کنیم.

به گفته وی شورای عالی مسکن که به ریاست رییس جمهور برگزار می شود ، برای کنترل نرخ اجاره مسکن در کشور،  خواستار برگزاری این کارگروه شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سامانه ای هم برای ثبت اجاره املاک راه اندازی شده، اظهار داشت: از سال 1352 قانونی برای حوزه مسکن داشته ایم که تاکنون اجرایی نشده و وزیر راه و شهرسازی دنبال اجرای آن است.

به گفته عباس زاده بانک های استان باید پیگیری لازم را برای مشخص شدن سهم استان از وام ودیعه مسکن انجام شود تا کسانی که شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال خراسان جنوبی از7 مرداد

آغاز طرح ضربتی شناسایی بنگاه های املاک فعال خراسان جنوبی از7 مرداد