مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-13سياسي

جامعه از فضای مجازی آسیب می بیند


جامعه امروز از فضای مجازی و تشکل های ترویج کننده بی حجابی آسیب می بیند و این فضا نیازمند مدیریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر یکشنبه در دیدار رییس آموزش و پرورش گلوگاه و معاونین، ضمن تسلیت ایام، اظهار کرد: شهرستان گلوگاه یک شهرستان تماماً مذهبی، غیرتی، دینی و انقلابی است و مردم خوبش برای ما مایه افتخار هستند.

وی با بیان اینکه برخی از معضلات گلوگاه عمیق است، افزود: آموزش و پرورش یک نهاد بسیار مهم بوده و مکانی برای اولین صحنه حضور جگرگوشه های مردم بعد از خانواده است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: مدارس ابتدایی که محل تعلیم و تربیت دانش آموزان است دانش آموزان را مستقیم از خانواده تحویل می گیرد از این رو بُعد امانت داری خانواده بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به جامعه خیرین توصیه کرد که به حوزه آموزش و پرورش بیشتر توجه کند و گفت: کمک به حوزه تعلیم و تربیت انتظاری است که از خیرین داریم و از مردم هم توقع می رود که به عنوان اولیا با مربیان ارتباط بیشتری باشد.

امام جمعه ساری گفت: متأسفانه فرهنگ برخی از خانواده ها با آنچه که در مدارس گفته می شود، نمی سازد و تعلیم و تربیت را خنثی می کند اما خوشبختانه در گلوگاه قالب خانواده ها خانواده های دینی و مذهبی هستند و انتظارمان این است که دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه از فضای مجازی آسیب می بیند

جامعه از فضای مجازی آسیب می بیند