مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-10حوادث

تصادف دو دستگاه سواری در ایلام یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت


معاون امداد و نجات هلال احمر ایلام گفت: تصادف شدید دو دستگاه سواری تیبا با سمند در محور دهلران به اندیمشک، یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

- سجاد حیدریان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی تصادف شدید دو دستگاه سواری تیبا و سمند در محور دهلران به اندیمشک نجاتگران پایگاه امداد و نجات بیشه دراز مجهز به ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم نجاتگران هلال احمر با مجهز به ست نجات و ابزار امدادی در همان لحظات ابتدایی حادثه خوشبختانه طی عملیات موفق اقدام به نجات راننده سواری تیبا کردند.

حیدریان ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم نیروهای هلال احمر استان ایلام با آمادگی کامل آماده خدمات رسانی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یادآور شد: ندای امداد 112 هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در حادثه تصادف امروز در محور دهلران به سمت اندیمشک محدوده سه راهی موسیان یک کشته و دو نفر زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف دو دستگاه سواری در ایلام یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت

تصادف دو دستگاه سواری در ایلام یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت