مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-23اقتصادي

هزینه کرد 5 میلیارد تومانی در سه گانه آبخیزداری مهدیشهر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر از هزینه کرد پنج میلیارد تومانی در پروژه های سه گانه آبخیزداری در این شهرستان شمالی استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر از هزینه کرد پنج میلیارد تومانی در پروژه های سه گانه آبخیزداری در این شهرستان شمالی استان خبر داد.

حیدر واحد مطلق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه پروژه آبخیزداری در سه منطقه هیکو-چاشم، گل رودبار و جاشلوبار در حال اجرا است که اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی به این سه پروژه اختصاص یافته است.

وی از تخصیص اعتبار 1.

2 میلیارد تومانی به پروژه آبخیزداری در منطقه هیکو خبر داد و تصریح کرد: حجم این پروژه آبخیزداری بیش از یک هزار و 20 مترمکعب بوده است.

در چاشم شهمیرزاد نیز اعتبار 450 میلیون با حجمی معادل یک هزار و 4 مترمکعب بوده است.

وی از تخصیص اعتبار یک میلیارد و 145 میلیون تومان به حوضه آبخیز جاشلوبار خبر داد و تصریح کرد: حجم این پروژه آبخیزداری 700 مترمکعب سنگ و ملات و معادل 180 مترمکعب گابیون بوده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر با اشاره به اثرات اجرای پروژه های آبخیزداری گفت: کنترل رسوب، مهار سیلاب و کاهش قابل توجه خسارات ناشی از سیلاب ها و مهمتر از آن تغذیه سفره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 5 میلیارد تومانی در سه گانه آبخیزداری مهدیشهر

هزینه کرد 5 میلیارد تومانی در سه گانه آبخیزداری مهدیشهر