مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:302023-07-26سياسي

نماز جمعه اهداف قیام عاشورا را در جامعه ترویج می کند


نماز جمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی محسوب می شود و همان اهداف و ابعاد قیام عاشورای امام حسین (ع) را در جامعه ترویج و تبیین کرده است.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت: نماز جمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی محسوب می شود و همان اهداف و ابعاد قیام عاشورای امام حسین (ع) را در جامعه ترویج و تبیین کرده است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پنجم مردادماه 1358 اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی (ره) اقامه شد و به این جهت این روز به نام سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تقویم نظام اسلامی تعیین شده است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه برگزاری نماز جمعه یکی از برکات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: نماز جمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی محسوب می شود و همان اهداف و ابعاد قیام عاشورای امام حسین (ع) را در جامعه ترویج و تبیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال عاشورای حسینی با سالروز اقامه اولین نماز جمعه تقارن پیدا کرده است گفت: یکی از اهداف عاشورای امام حسین (ع) اقامه نماز است و در تاریخ کربلا نیز نقل شده است که عصر تاسوعا امام حسین (ع) از دشمن مهلت خواستند و یکی از اهداف خود ا از این مهلت خواستن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه اهداف قیام عاشورا را در جامعه ترویج می کند

نماز جمعه اهداف قیام عاشورا را در جامعه ترویج می کند