مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-16سياسي

امضاء تفاهم نامه مرزی میان فرماندهان مرزبانی ایران و عراق


فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دهمین اجلاس مرزی میان سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سرلشکر محمد عبدالوهاب سکرحسین السعیدی فرمانده مرزبانی جمهوری عراق برگزار و در این اجلاس تفاهم نامه مرزی با موضوع تسهیل تردد زائران اربعین و تأمین امنیت مرزهای مشترک به امضا طرفین رسید.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی در حاشیه این اجلاس در جمع خبرنگاران با اشاره به هماهنگی مطلوب مرزی میان 2 کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق در ایام اربعین امام حسین (ع)، گفت: هماهنگی مرزی برای تبادل اطلاعات و انجام رزمایش های مشترک و گشت های مشترک مرزی در ایام اربعین در این اجلاس انجام شد تا زائران گرامی بتوانند آسوده خاطره به عتبات عالیات سفر کنند.

وی با تأکید بر اینکه در ایام اربعین 7 گذرگاه مرزی برای تردد زائران پیش بینی شده است، افزود: 3 گذرگاه مرزی میان مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و عراق از کردستان عراق بازگشایی شده و بحمدالله در این زمینه هماهنگی ها در مباحث امنیتی و تسهیل تردد زائران در شبانه روز از این 3 گذرگاه انجام شده که در این زمینه جا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه مرزی میان فرماندهان مرزبانی ایران و عراق

امضاء تفاهم نامه مرزی میان فرماندهان مرزبانی ایران و عراق