مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-06سياسي

گلایه های مردمی از قطعی شبانه آب در قائمشهر + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موضوع قطعی آب در برخی از مناطق شهری و روستایی مازندران باعث شده است که مردم در نبود و یا کمبود آب با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند.

یکی از این مناطق شهری که با کمبود و حتی نبود آب مواجه است خیابان آیت الله صالحی مازندرانی (خیابان تهران) شهرستان قائمشهر است، ساکنان این خیابان سال هاست با قطعی دائم آب از ساعت 12 شب تا حدود 5 یا 6 صبح مواجه هستند و شرایط زندگی برایشان سخت شده است.

مردم خیابان تهران قائمشهر با ارسال ویدئوهایی از قطعی آب در ساعات مختلف شب و نیمه شب از خبرگزاری فارس مازندران تقاضای پیگیری این مشکل را داشته اند.

اهالی این منطقه در بیان مشکلات شان در اثر نبود آب گفته اند که آب برای وضوی نماز صبح نداریم، برخی از مردم فرزند خردسال و یا افراد سالمند در خانه دارند که شرایط زندگی برایشان سخت تر می شود.

به گفته مردم این منطقه، چندین بار با مسؤولان حوزه آب در ارتباط با این موضوع پیگیری هایی انجام شده است که گویا پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند.

ظاهرا جوابیه ای نیز از سوی آب و فاضلاب در ارتباط با این قطعی آب صادر شده که اهالی این خیابان نقدهایی به آن داشته اند.

 در بخشی از این جوابیه آمده است که با توجه به افزایش دمای هوا و در پی آن بالا رفتن میزان مصرف آب، با کاهش میزان ذخیره مخاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های مردمی از قطعی شبانه آب در قائمشهر + فیلم

گلایه های مردمی از قطعی شبانه آب در قائمشهر + فیلم