مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-12سياسي

اجرای طرح ملی نظارت بر فضاهای اقامه نماز در مسیر تردد زائران اربعین 1402


معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز از اجرای طرح ملی نظارت بر فضاهای اقامه نماز در مسیر تردد زائران اربعین 1402 در کشور خبر داد.

- معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز از اجرای طرح ملی نظارت بر فضاهای اقامه نماز در مسیر تردد زائران اربعین 1402 در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی مهدیان معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد با اعلام این خبر گفت: فراهم کردن شرایط مناسب و متناسب جهت اقامه نماز زائرین اربعین حسینی، آماده سازی مطلوب فضاهای موجود اقامه نماز (مساجد، نمازخانه ها و …) در راه های مواصلاتی و ایجاد فضاهای جدید مورد نیاز جهت اقامه نماز زائرین و سرکشی و نظارت مستمر بر نحوه آماده سازی فضاهای اقامه نماز (مساجد، نماز خانه ها و …) از جهت کیفیت و کمیت، قبل و در ایام اربعین و پیگیری جهت رفع مشکلات موجود از جمله اهداف این طرح می باشد.

وی در خصوص زمان و گستره اجرای این طرح گفت: این طرح ملی از 25 مرداد ماه لغایت 20 شهریور در استانهای ایلام، کرمانشاه، خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، همدان، مرکزی، لرستان، قم، کرمان اجرا خواهد شد.

مهدیان با اشاره به اینکه مخاطبان این طرح دستگاه های اجرایی عضو کارگروه بررسی وضعیت نمازخانه های بین راهی در استان، صدا و سیمای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی نظارت بر فضاهای اقامه نماز در مسیر تردد زائران اربعین 1402

اجرای طرح ملی نظارت بر فضاهای اقامه نماز در مسیر تردد زائران اربعین 1402