مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-16بين الملل

کره شمالی: سرباز آمریکایی به ما پناه آورد (+عکس)


کره شمالی اعلام کرده این سرباز آمریکایی از نابرابری در جامعه آمریکا و نژادپرستی و بدرفتاری در ارتش این کشور سرخورده شده و می خواهد به کره شمالی یا یک کشور ثالث دیگر پناهنده شود.

- خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد یک سرباز ارتش آمریکا که چند هفته پیش از منطقه غیرنظامی مرز مشترک دو کره عبور کرده، به این کشور پناه آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از رویترز ، خبرگزاری رسمی کره شمالی روز چهارشنبه (امروز) اعلام کرد، کره شمالی به این نتیجه رسیده که تراویس کینگ سرباز آمریکایی به گفته خودش به دلیل بدرفتاری غیرانسانی و تبعیض نژادی در ارتش ایالات متحده آمریکا، می خواهد به کره شمالی یا جای دیگری پناهنده شود.

  این اولین اعتراف عمومی کره شمالی به عبور یک سرباز آمریکایی در روز 18 ژوییه گذشته از منطقه مرزی مشترک بین دو کره محسوب می شود.

 مقامات آمریکایی گفته اند که معتقدند کینگ عمدا از مرز عبور کرده است و تاکنون از طبقه بندی او به عنوان اسیر جنگی خودداری کرده اند.

خبرگزاری دولتی کره شمالی (KNCA) امروز در گزارشی اعلام کرد، بازرسان کره شمالی نیز به این نتیجه رسیده اند که کینگ عمدا و غیرقانونی به قصد پناهندگی در این کشور یا یک کشور ثالث از منطقه مرزی بین دو کره عبور کرده و وارد خاک کره شمالی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: سرباز آمریکایی به ما پناه آورد (+عکس)

کره شمالی: سرباز آمریکایی به ما پناه آورد (+عکس)