مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-07اقتصادي

هشدار مقصودی نسبت به نفوذ انقلابی نماها


نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی نسبت به نفوذ انقلابی نماها هشدار داد و گفت: قبیله نفوذ انقلابی نماها در پیوندی ناگسستنی با کانون های قدرت و ثروت نوظهور در جهت خلاف تحقق علمی شعار سال عمل کرده و زمینه ساز بیکاری، - نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی نسبت به نفوذ انقلابی نماها هشدار داد و گفت: قبیله نفوذ انقلابی نماها در پیوندی ناگسستنی با کانون های قدرت و ثروت نوظهور در جهت خلاف تحقق علمی شعار سال عمل کرده و زمینه ساز بیکاری، آسیب های اجتماعی فراگیر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: باید با همدلی و همراهی میان تمامی ارکان انقلاب اسلامی به سمت حل مشکلات و افزایش روزافزون رضایتمندی مردم به عنوان مهمترین مولفه امنیت ملی حرکت کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه نظام اسلامی روز به روز در سطوح استراتژیک و راهبردی قدرتمندتر می شود، باید با همراهی همدلانه مردم با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

روشن است که استکبار جهانی و آنان که منافع خود را در نتیجه این تحول عظیم و انقلاب عظیم دینی مردمی در تهدید و مخاطره می دیدند، این موضوع را تحمل نمی کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه از افزایش قیمت مسکن انتقاد کرد و گفت: قرار بود اجرای طرح جامع مسکن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقصودی نسبت به نفوذ انقلابی نماها

هشدار مقصودی نسبت به نفوذ انقلابی نماها