مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-06سياسي

عضو هیات رییسه مجلس: قیمت مرغ پر کشیده است


علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت مرغ در کشور، گفت: قیمت مرغ پر کشیده است و مطالبات کشاورزان گندمکار نیز پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خانه ملت نوشت: عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت مرغ در کشور، گفت: قیمت مرغ پر کشیده است و مطالبات کشاورزان گندمکار نیز پرداخت نشده است.

علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 15 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر قانون اساسی، گفت: قانونگذاری برعهده مجلس است و مجلس نیز حکیم است و کار لغو انجام نمی دهد.

وی افزود: در مورد مصوبه گذشته مجلس در خصوص مناطق آزاد هیات نظارت نظر مخالف خود را به شورای نگهبان اعلام کرد و آن مصوبه رد شد اما حالا چه اتفاقی رخ داده است که دولت لایحه جدیدی آورده است و آیا این کار که مجددا مجلس رأی دهد و هیات نظارت با آن مخالفت کند با حکمت مجلس در مغایرت نیست؟ عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: در خصوص 7 منطقه آزاد که با مصوبه قبلی مورد تصویب قرار گرفت و هیات نظارت نیز با آن موافقت کرد هنوز اقدام ویژه ای صورت نگرفته و باید دولت گزارش دهد که چرا اقدام مثبتی صورت نگرفته و آن مناطق چه وضعی دارد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با انتقاد از افزایش قیمت مرغ نیز، گفت: مرغ پر کشیده است و قیمت آن به بیش از 100 هزار تومان رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات رییسه مجلس: قیمت مرغ پر کشیده است

عضو هیات رییسه مجلس: قیمت مرغ پر کشیده است