مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-21فرهنگي

فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش شود


مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب درباره گنجینه دفاع مقدس، یادآور شد: امروز هنرمندان تئاتر و سینما و تلویزیون و نویسندگان ادبیات پایداری وظیفه دارند فرهنگ ایثار و شهادت را منتقل کنند تا دفاع مقدس را فراموش نکنیم.

- ایسنا/گیلان مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب درباره گنجینه دفاع مقدس، یادآور شد: امروز هنرمندان تئاتر و سینما و تلویزیون و نویسندگان ادبیات پایداری وظیفه دارند فرهنگ ایثار و شهادت را منتقل کنند تا دفاع مقدس را فراموش نکنیم.

کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در همایش تجلیل از خانواده های شهدای هنرمند رشت که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و سازمان فرهنگی شهرداری رشت در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک برگزار شد، اظهار کرد: خانواده های شهدا نیازی به پاسداشت ها و بزرگداشت های ما ندارند؛ جامعه نیاز دارد که از شهدا و خانواده های معظم آنها گفته شود؛ پدران و مادران شهدا نیز انتظار دارند که یاد فرزندان شهیدشان گرامی داشته شود.

وی شرایط امروز را شرایط جنگ فرهنگی دانست و افزود: دشمنان، جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده اند و اگر روزی شهدای ما برای دفاع از اسلام و ایران و ارزش ها رفتند، امروز نیز باید فرهنگ ایثار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش شود

فرهنگ دفاع مقدس نباید فراموش شود