مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-08حوادث

مامور قلابی مسلح در غرب استان تهران دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهریار از دستگیری مامور قلابی مسلح در غرب استان تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم لباس نظامی، شوکر، باتوم فنری، - تبر، چاقو، کلت کمری و بیسیم کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پیمان فتاحی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری مأمور قلابی در شهریار خبر داد و اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 به دلیل اخاذی از وی، مأموران پلیس به محل اعزام شدند که در بررسی مقدماتی مشخص شد فردی با لباس شخصی و سلاح کلت کمری با ارائه کارت شناسایی نظامی، شاکی را تهدید کرده و از محل متواری شده است.

وی افزود: با بررسی های به عمل آمده از سوی مأموران کلانتری 12 اندیشه متهم با یک دستگاه خودروی سبز رنگ در میدان سپاه شهریار شناسایی و متوقف شد و در ابتدا منکر موضوع بود ولی در ادامه با انجام تحقیقات مشخص شد متهم سابقه دار بوده و با سوءاستفاده از لباس پلیس و جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرده است.

فرمانده انتظامی شهریار بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهم یک دست لباس نظامی، یک دستگاه شوکر الکتریکی، باتوم فنری، تبر 40 سانتی، چاقوی 20 سانتی، یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه بیسیم دستی و کارت شناسایی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامور قلابی مسلح در غرب استان تهران دستگیر شد

مامور قلابی مسلح در غرب استان تهران دستگیر شد