مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-14اقتصادي

افتتاح همزمان 20 پروژه زیرساختی، طرح و واحد راکد احیا شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز دوشنبه با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و فرشاد مقیمی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران 9 پروژه زیربنایی با هزینه  188 میلیارد تومان، - به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک 20 پروژه زیرساختی، طرح و واحد راکد احیا شده در شهرک ها و نواحی صنعتی 11 استان کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به صورت ویدئو کنفرانسی مورد افتتاح قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز دوشنبه با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و فرشاد مقیمی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران 9 پروژه زیربنایی با هزینه  188 میلیارد تومان، بهره برداری از 7 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 1800 میلیارد تومان و احیای 4 واحد راکد با سرمایه گذاری 919 میلیارد تومان و اشتغال کلی 723 نفر و جمعا به مبلغ 2900 میلیارد تومان صورت گرفت.

20 پروژه زیرساختی، طرح و واحد راکد احیا شده در استان های کرمانشاه، مرکزی، زنجان، یزد، البرز، لرستان، سیستان و بلوچستان، گلستان، اصفهان، قزوین و آذربایجان شرقی بوده است.

وزیر صمت: سیاست ما حمایت از صنایع کوچک استوزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با اعلام اینکه سیاست ما در وزارت صمت حمایت از صنایع کوچک است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 20 پروژه زیرساختی، طرح و واحد راکد احیا شده

افتتاح همزمان 20 پروژه زیرساختی، طرح و واحد راکد احیا شده