مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 01:502023-08-13سياسي

احتمال تغییرات در چهار معاونت سازمان صداوسیما


شنیده های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش ها نیز همراه خواهد بود.

- شنیده های تابناک حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش ها نیز همراه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ در یک سال اخیر بحث بر سر تغییرات در بخش های مختلف سازمان صداوسیما شدت گرفته و اکنون شنیده های خبرنگار تابناک حکایت از تغییرات قریب الوقوع در چهار معاونت رسانه ملی حکایت دارد.

تغییر اول متوجه محسن برمهانی معاون سیما است که اگرچه شخصیت قابل قبولی است اما در این جایگاه در مجموع نمره قابل قبولی نداشته است.

هرچند هنوز این تغییر قطعی نشده اما در گمانه زنی ها از علی بخشی زاده، معاون صدای سازمان صداوسیما به عنوان گزینه اصلی برای کرسی معاونت سیما یاد می شود که اگر این اتفاق رخ دهد، عملاً تغییرات در سطح دو معاونت رخ داده است.

همچنین احتمال تغییر علیرضا خدابخشی معاون سیاسی سازمان صداوسیما نیز در گمانه زنی ها مطرح است؛ موضوعی که در یک سال اخیر بارها مطرح شده و این موضوع با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییرات در چهار معاونت سازمان صداوسیما

احتمال تغییرات در چهار معاونت سازمان صداوسیما