مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:502023-07-26سياسي

واکنش جمعی از مداحان در توهین به ساحت قرآن کریم


پس از اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک، جمعی از مداحان اهل بیت(ع) در مراسم های محرم به این موضوع در قالب روضه خوانی و شعرخوانی واکنش نشان دادند و اعتراض خود را در محکومیت اهانت به ساحت قرآن بیان کردند.

- پس از اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک، جمعی از مداحان اهل بیت(ع) در مراسم های محرم به این موضوع در قالب روضه خوانی و شعرخوانی واکنش نشان دادند و اعتراض خود را در محکومیت اهانت به ساحت قرآن بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هتک حرمت به قرآن در ایام محرم با واکنش زیاد مداحان و عزاداران حسینی روبرو شد که به برخی از این واکنش ها خواهیم پرداخت.

اولین واکنش از سوی مهدی رسولی، سیدرضا نریمانی و حسین خیرالدین مداح مشهور لبنانی در هیأت های خود رقم خورد که با نوحه خوانی و در دست گرفتن قرآن این اقدام موهن را محکوم کردند.

دودمه مهدی رسولی در پاسخ به اهانت به قرآن مهدی رسولی مداح کشورمان در هیأت ثارالله زنجان، قرآن به دست گرفت و بر سرگذاشته بود و این نوحه را به مستمعان خود داد و در خلالش آیاتی از قرآن هم تلاوت شد: هر آن که توهین می کند به قرآن/ بترسد از فریاد هر مسلمان به قول تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ/ بترسد از این خشم و این غضب در راه قرآن کربلا به پا شد همچنین سیدرضا نریمانی نیز در هیأت فداییان حسین(ع) اصفهان قرآن به دست گرفت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جمعی از مداحان در توهین به ساحت قرآن کریم

واکنش جمعی از مداحان در توهین به ساحت قرآن کریم