مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-16سياسي

تقویت زیرساخت ها ذات پدافند غیرعامل است


مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری البرز گفت: ذات پدافند غیرعامل تقویت زیرساخت ها و مقابله با بلایای طبیعی و غیرطبیعی است.

- سید حسن هاشمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج گفت: در راستای اجرای الزامات پدافند غیر عامل رسالتی برعهده داریم و یکی از این رسالت ها برگزاری همایش و آموزش ها در استان و در سطح شهرستان ها در حوزه های مختلف با تشکیل قرارگاه ها است.

  وی بااشاره به برگزاری 52 همایش و کارگاه آموزشی در سال 1402 افزود: امیدواریم بتوانیم به تمامی برنامه های مدنظر خود برسیم و توانایی افراد و ارگان ها را در مواجهه و حل مشکلات طبیعی و انسان ساز بالا ببریم.

  وی از برگزاری همایش پدافند زیستی در صنعت آب از صبح امروز در باشگاه میلاد شهرداری کرج تا ظهر با همکاری آبفای البرز و شهرداری کرج خبر داد و اظهار کرد: زیر ساخت های آب جزو بخش های مهمی هستند که با کوچکترین آسیب در سیستم خدمات رسانی به مردم دچار مشکل می شویم و تلاش ما در فاز اول رساندن آب شرب پایدار و سالم به خانه های مردم است.

  این مقام مسؤول ذات پدافند غیرعامل را تقویت زیرساخت ها برشمرد و اذعان کرد: بلایای طبیعی قابل چشم پوشی نیستند و تقویت زیر ساخت های پدافندی به قدری مهم است که باید تقویت شوند تا حوادثی که طبیعی یا انسان ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت ها ذات پدافند غیرعامل است

تقویت زیرساخت ها ذات پدافند غیرعامل است