مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-20سياسي

عاملان اتفاقات اخیر در 2 هفته گذشته در شاهرود دستگیر شدند


تمام افرادی که باعث وقوع اتفاقات اخیر در 2 هفته گذشته در شاهرود شدند؛ اعم از ضاربان حادثه پارک بلوار، سوءقصدکنندگان به وکیل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: متأسفانه در 2 هفته گذشته رفتارهای غیرقانونی و غیرموجهی در حوزه قضایی شاهرود اتفاق افتاد که باعث تحت تأثیر قرار گرفتن امنیت روانی شهروندان شده و در نهایت منجر به ورود قانونی دستگاه قضایی استان سمنان شد.

وی ادامه داد: در همین راستا، با تشکیل جلسه فوق العاده شورای تأمین در شاهرود به ضابطان عام و خاص دستور داد به سرعت همراه با رعایت موازین قانونی هنجارشکنان را شناسایی و به مرجع قضایی معرفی کنند.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: در 2 هفته گذشته، تمام افرادی که باعث وقوع اتفاقات اخیر در شاهرود شدند؛ اعم از ضاربان حادثه پارک بلوار، سوءقصدکنندگان به وکیل، ضارب محیط بان و عامل کشف حجاب در مقابل مسجد قلعه شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

عبداللهی ادامه داد: در موضوعات سوءقصد به محیط بان کماکان مباشر در تعقیب کیفری است، معاونان دستگیر و همچنین عامل کشف حجاب مقابل مسجد قلعه شاهرود شناسایی و برای تمام افرادی که در وقوع این حادثه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نقش داشته در مراجع قضایی صالح تشکیل پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان اتفاقات اخیر در 2 هفته گذشته در شاهرود دستگیر شدند

عاملان اتفاقات اخیر در 2 هفته گذشته در شاهرود دستگیر شدند