مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:002023-07-26اجتماعي

رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص بوی نامطبوع


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از رسیدگی به شکایات واصله در خصوص انتشار بوی نامطبوع در روستای همدانک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد علی جودکی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: در پی وصول شکایات مردمی در خصوص انتشار بوی آزاردهنده در روستای همدانک با پیگیری های صورت گرفته اکیپ گشت مشترکی متشکل از کارشناس این اداره و نمایندگان بخشداری بوستان، دهیاری همدانک، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای بررسی موضوع تشکیل شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه با توجه به پایش سطح روستا و همچنین مسیر رودخانه شادچای، محرز شد که عدم لایروبی به دلیل صعب العبور بودن محل و مانداب فاضلاب شهری بالادست در بستر رودخانه و رشد نیزار عامل اصلی انتشار بو در این روستا است، افزود: پیرو مکاتبات صورت گرفته و با شناسایی عامل نارضایتی مردم، این بخش از رودخانه توسط امور آب منطقه ای شهرستان های بهارستان و رباط کریم و همکاری شهرداری نسیم شهر و دهیاری همدانک در راستای رفع مشکل انتشار بوی نامطبوع در حال انجام است.

جودکی همچنین به اجرای دومین گشت مشترک در شب گذشته با حضور کارشناس این اداره و نمایندگان بخشداری بوستان، شهرداری نسیم شهر، دهیاری های اورین و همدانک و ادارات منابع آب و راهداری در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص بوی نامطبوع

رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص بوی نامطبوع