مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-14فرهنگي

نمایش عروسکی «قهرمان کوچک» به زبان عربی در اربعین/ کودکان با اثر هنری تعارف ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، نمایش زنده عروسکی «قهرمان کوچک» کاری به نویسندگی انوش معظمی است که به واقعه عاشورا، ویژه کودک و نوجوان می پردازد و از 20 مرداد در تماشاخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال اجراست.

- نمایش عروسکی قهرمان کوچک به زبان عربی در اربعین/ کودکان با اثر هنری تعارف ندارند افشین ناظری کارگردان نمایش عروسکی قهرمان کوچک گفت: تماشاگران کودک با اثر هنری رودربایستی ندارند.

کوروش زارعی نیز از اجرای این نمایش به زبان عربی در مسیر اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، نمایش زنده عروسکی قهرمان کوچک کاری به نویسندگی انوش معظمی است که به واقعه عاشورا، ویژه کودک و نوجوان می پردازد و از 20 مرداد در تماشاخانه مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال اجراست.

  افشین ناظری کارگردان این نمایش عروسکی گفت: تماشاگران  کودک با اثر رودربایستی ندارند و صریح نظرات خود را نشان می دهند، بنابراین اگر نمایشی جذبشان نکند درگیر آن نمی ‎شوند و خیلی راحت سالن نمایش را ترک می کنند اما در همین اجراهای اول دیدیم که مخاطب کودک تا آخر در سالن نشست و به نظر می رسد کار برایش مقبول است.

  وی در مورد چالش های تولید آثار نمایشی و دینی برای کودکان نیز توضیح داد: کار کودک سختی های خودش را دارد و نیازمند  تجربه است و وقتی شما تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عروسکی «قهرمان کوچک» به زبان عربی در اربعین/ کودکان با اثر هنری تعارف ندارند

نمایش عروسکی «قهرمان کوچک» به زبان عربی در اربعین/ کودکان با اثر هنری تعارف ندارند