مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-26فرهنگي

اکران رایگان فیلم خون فروش در سینما بهمن سنندج


فیلم خون فروش امروز به صورت رایگان روی پرده سینما بهمن سنندج می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نمایش خون فروش به کارگردانی و نویسندگی سام اصلانی امروز به صورت رایگان روی پرده سینما بهمن سنندج می رود.

این اثر که سناریوی اجتماعی دارد، داستان دو شخص است که از طبقات اجتماعی متفاوت هستند که یکی از آن ها خون می فروشد و دیگری فخر و طی اتفاقاتی که در سیر داستان رخ می دهد این دو متوجه می شوند که همان برادرانی هستند که بیست سال پیش با هم در خانه ای زندگی می کردند؛ اما با مادرانی متفاوت .

در سیر داستان برادر بزرگتر که به لحاظ مالی دارای تمکن بالایی است متوجه می شود که بیماری سرطان خون اش دوباره عود کرده است و به تشخیص پزشک برای درمان اقدام به تعویض خون می کند، اما از آنجا که گروه خونی خانوادگی آن ها بسیار نایاب است کسی را برای اهدا خون پیدا نمی کند.

اما ناگهان برادر کوچک که خون می فروخت متوجه سرطان برادرش می شود و بدون اطلاع دادن به برادر بیمارش خونش را برای نجات برادر اهدا می کند و همین اقدام او را به کام مرگ می کشاند از سوی دیگر ساعت ها قبل از این اقدام وی برادر بیمار نیز در یکی از خیابان های شهر ساعت ها قبل جان داده است و دو جنازه در یک زمان در خانه که زمانی محل زندگی این دو برادر بود باقی می ماند و مردم نظریه پردازان این درام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران رایگان فیلم خون فروش در سینما بهمن سنندج

اکران رایگان فیلم خون فروش در سینما بهمن سنندج