مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-11سياسي

5272نفر تاکنون برای نامزدی انتخابات استان تهران پیش ثبت نام کردند


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: طی چهار روز اول پنج هزار و 272 نفر برای نامزدی انتخابات مجلس در استان تهران پیش ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس جوهری بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای اولین بار اصلاح موادی از قانون انتخابات در مجلس نسبت به انتخابات گذشته شکل گرفته است.

وی گفت: طی چهار روز نخست پیش ثبت نام های حوزه های انتخابیه استان تهران دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پنج هزار و 272 نفر پیش ثبت نام کردند، که از این تعداد 84 درصد مرد و 16 درصد زن بودند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس چهار هزار و 661 نفر و در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد نیز 224 نفر ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان این که فضای رسانه به صورت ویژه در انتخابات دیده شده است، گفت: در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه 93 نفر و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک 89 نفر ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: پیش ثبت نام موجب شده که فرصت برای صحت سنجی و رفع نقص مدارک کاندیداها وجود داشته باشد.

جوهری گفت: در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان 153 نفر و در حوزه انتخابیه پاکدشت 40 نفر پیش ثبت نام خود را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5272نفر تاکنون برای نامزدی انتخابات استان تهران پیش ثبت نام کردند

5272نفر تاکنون برای نامزدی انتخابات استان تهران پیش ثبت نام کردند