مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-12سياسي

امام زاده شاه مرعش محور برگزاری پیاده روی اربعین در میناب است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با بیان اینکه سه برنامه ویژه پیاده روی اربعین در میناب برنامه ریزی شده است گفت : امام زاده شاه مرعش محور برنامه ها ومحل حضور مسئولان در این برنامه مذهبی خواهدبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب ، اسحق فاضلی پور رییس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان  با بیان اینکه ما در یک زمان حساس در کشور به سر می بریم اظهار داشت : دشمن با  تعریف و قصد جنگ فرهنگی و طرح برنامه های گوناگون در تلاش است در مناسبتهای ویژه فرهنگی و مذهبی در کشور خدشه وارد کند و با کمرنگ نشان دادن آنها به دنبال تحریف و تضعیف برنامه های مذهبی و فرهنگی در کشور است.

وی افزود: امروزه کشور بیش از پیش برای مقابله با این جنگ فرهنگی نیاز به روشنگری خبرنگاران و اصحاب رسانه دارد تا بتوانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت : ماباید برای اجرای وبرگزاری برنامه های فرهنگی ومذهبی خود را در کنار گفتمان مردم قرار دهیم وچه بسا این گفتمان بهتر است با اصحاب رسانه که زبان گویای مردم هستند انجام شود.

فاضلی پور عنوان کرد: در زمان انبیاء کار اطلاع رسانی پیام به مردم جامعه بر عهده آنها بود و این امر از همان زمان ائمه با شیوه های مختلف به مردم در حال انجام بود و اکنون  این رسالت خطیر بر عهده خبرنگاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام زاده شاه مرعش محور برگزاری پیاده روی اربعین در میناب است

امام زاده شاه مرعش محور برگزاری پیاده روی اربعین در میناب است