مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-09ورزشي

دیدار دوستان رسانه ورزش و باشگاه پاریزه ر برای پاسداشت مقام خبرنگار


دیدار دوستانه فوتسال دو تیم رسانه ورزش کردستان و باشگاه فرهنگی ورزشی پاریزه ر در راستای تجلیل از مقام و منزلت اصحاب رسانه در سنندج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در دیدار که در سالن نابینایان سنندج و با حضور جمعی از مدیران و پیشکسوتان فوتبال و رسانه کردستان برگزار شد، تیم فوتسال مربیان و اعضای هیات مدیره پاریزه ر با نتیجه چهار بر دو تیم رسانه ورزش استان را شکست داد.

در این دیدار حسن عسکری فرماندار سنندج با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه هایی در راستای تجلیل از مقام و منزلت اصحاب رسانه کار پسندیده ای است.

وی ادامه داد: خبرنگاران رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و انتظار می رود در سایه تلاش های این قشر شاهد رشد فضای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در حوزه های مختلف باشیم.

در ادامه این مراسم و به همت باشگاه پاریزه ر و اعضای تیم رسانه ورزش، از سال ها تلاش عرفان خادم پیشکسوت مطبوعاتی کردستان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در ترکیب تیم رسانه ورزش کردستان، توفیق مفاخری، لقمان ازدست، صلاح ساعدی، آرمان نصراللهی، بختیار صمدی، مصلح پیرخضرانیان، خبات اسکندری، فیض اله پیری، فرهاد شیری، اشکان احمدی و آرمان مهرپناهی بازی کردند و سرپرستی تیم بر عهده حامد نظر ویسی بود و  رئوف زارعی از افتخارات فوتبال کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دوستان رسانه ورزش و باشگاه پاریزه ر برای پاسداشت مقام خبرنگار

دیدار دوستان رسانه ورزش و باشگاه پاریزه ر برای پاسداشت مقام خبرنگار