مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-09اقتصادي

افتتاح 40 واحد بوم گردی در گیلان


معاون گردشگری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به افزایش اقامتگاه های بوم گردی در استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 40 واحد بومگردی در گیلان راه اندازی شده که در مقایسه با پارسال بیش از 40 درصد افزایش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا حسن پور معاون گردشگری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان یکی از استان های مهم در حوزه گردشگری است، اظهار کرد: این استان دارای ظرفیت های گردشگری بسیار خوب و مهم است که هرساله مسافران زیادی را جذب گیلان می کند.

    وی با اشاره به افزایش اقامتگاه های بوم گردی در استان گیلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 40 واحد بومگردی در گیلان راه اندازی شده که در مقایسه با پارسال بیش از 40 درصد افزایش دارد.

    به گفته معاون گردشگری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان این واحد های گردشگری با 2 هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه به بهره برداری رسید و با راه اندازی این واحد های اقامتی تعداد بومگردی های استان به 156 واحد افزایش یافت.

     حسن پور با اشاره به پرداخت تسهیلات کم بهره به متقاضیان بوم گردی افزود: هر واحد بومگردی حداقل برای 6 نفر مستقیم شغل ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 40 واحد بوم گردی در گیلان

افتتاح 40 واحد بوم گردی در گیلان