مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-01اجتماعي

تحویل یک قطعه «چنگر» و «سارگپه» به اداره حفاظت محیط زیست بهارستان


رییس اداره حفاظت محیط زیست بهارستان از تحویل یک قطعه «چنگر» و یک بهله «سارگپه» توسط شهروندان دوستدار محیط زیست در نسیم شهر به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

- بهارستان- رییس اداره حفاظت محیط زیست بهارستان از تحویل یک قطعه چنگر و یک بهله سارگپه توسط شهروندان دوستدار محیط زیست در نسیم شهر به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی جودکی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران رییس اداره حفاظت محیط زیست بهارستان از تحویل یک قطعه چنگر و یک بهله سارگپه توسط شهروندان دوستدار محیط زیست در نسیم شهر به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

جودکی در ادامه گفت: در پی تماس تلفنی یک شهروند ساکن نسیم شهر مبنی بر یافتن یک قطعه چنگر، مأموران اجرایی این اداره به محل اعزام و پس از بررسی و تحویل این پرنده که به دلیل ضعف، قادر به پرواز نبوده، به منظور اقدامات کنترلی و قابلیت رهاسازی به کلینیک بازپروری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد.

وی افزود: چنگر پرنده بومی ایران است و به فراوانی در ایران وجود دارد که آشیانه خود را در میان گیاهان کنار حاشیه آب ها ساخته و بیشتر از گیاهان آبزی، دانه ها، برگ ها، جوانه ها، از حشرات و نرم تنان لابه لای نی ها و گیاهان و همچنین از جوندگان و پرندگان کوچک تغذیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل یک قطعه «چنگر» و «سارگپه» به اداره حفاظت محیط زیست بهارستان

تحویل یک قطعه «چنگر» و «سارگپه» به اداره حفاظت محیط زیست بهارستان