مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-16سياسي

معاون استاندار: کمپ ماده 16 استان مرکزی همین امروز باید تعیین تکلیف شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: این آخرین هشدار است، کمپ ماده 16 استان مرکزی همین امروز باید تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: این آخرین هشدار است، کمپ ماده 16 استان مرکزی همین امروز باید تعیین تکلیف شود.

بهنام نظری 25 مرداد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: کمپ ماده 16 استان مرکزی به نماد ناکارآمدی دستگاه های اجرایی مربوطه تبدیل شده است.

وی افزود: مدیران بهزیستی باید پاسخگو باشند، دستگاه قضایی در واگذاری این ساختمان زحمات زیادی به خرج داد و زحمات زیادی از سوی شهرداری جهت تجهیز این ساختمان کشیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: سرقت ها و خسارت ها باید پیگیری شود این پول مربوط به بیت المال است، آیا از اموال خود هم اینگونه نگهداری می کنیم؟ نظری ادامه داد: کمپ ماده 16 همین امروز باید تعیین تکلیف شود و تمام ظرفیت باید برای این مرکز بکارگیری شود.

اکبر شایسته فر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نیز گفت: از سال 94 تاکنون جمعیت جوان به سمت اعتیاد گرایش بیشتری داشته اند و یکی از عواملی که از دو سال گذشته در ستاد مدنظر بوده موضوع پیشگیری است که استان مرکزی نیز در این خصوص تمام برنامه های خود را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: کمپ ماده 16 استان مرکزی همین امروز باید تعیین تکلیف شود

معاون استاندار: کمپ ماده 16 استان مرکزی همین امروز باید تعیین تکلیف شود