مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-29اجتماعي

مراکز گردشگرپذیر استان اردبیل آموزش کارکنان خود را جدی بگیرند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل ضمن گلایه از اینکه مراکز گردشگرپذیر استان، آموزش کارکنان خود را جدی نمی گیرند، اظهار کرد: در مراکز تفریحی و توریستی نحوه پذیرش و پذیرایی باید آموزش داده شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل ضمن گلایه از اینکه مراکز گردشگرپذیر استان، آموزش کارکنان خود را جدی نمی گیرند، اظهار کرد: در مراکز تفریحی و توریستی نحوه پذیرش و پذیرایی باید آموزش داده شود.

رحیم یونسی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از رییس جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل درخواست داریم که آموزش عوامل هتل داری، مهمان پذیری و رستوران را جدی بگیرند، تصریح کرد: سرمایه گذاران بخش گردشگری در استان باید در جهت مهارت آموزی عوامل کاری خود در نحوه پذیرایی و نحوه پذیرش اقدام نمایند.

وی افزود: باید در مراکز اقامتی و تفریحی نحوه تعامل و مهامانداری را آموزش دهیم، چراکه سرمایه گذاری در بخش آموزش می تواند به رضایتمندی مشتریان و مهمانان منجر شود.

یونسی گفت: مراکز پذیرایی و اسکان در شهرستان سرعین و سایر شهرستان های مهمان پذیر باید از اشتغال افراد فاقد گواهی فنی و حرفه ای جلوگیری کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه امیدواریم در استان اردبیل به اهمیت آموزش و ارتقاء مهارت آموزی واقف شویم، افزود: ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز گردشگرپذیر استان اردبیل آموزش کارکنان خود را جدی بگیرند

مراکز گردشگرپذیر استان اردبیل آموزش کارکنان خود را جدی بگیرند