مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-14اجتماعي

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور به 50 درصد در سال تحصیلی آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در دومین کنگره معلمان انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم یادآوری خودباوری، ایمان و امید به عنوان مثلث معجزه آفرین و بن مایه پیشرفت های انقلاب اسلامی گفت: - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تغییرات ایجاد شده در کنکور سراسری گفت: امسال 40 درصد تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور بود که سال بعد به 50 درصد و دو سال بعد به 60 درصد خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در دومین کنگره معلمان انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم یادآوری خودباوری، ایمان و امید به عنوان مثلث معجزه آفرین و بن مایه پیشرفت های انقلاب اسلامی گفت: خودباوری، امید و ایمان، میثاق مشترک ما برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب باید با آرمان ‎ها و مولفه های اصلی انقلاب به سمت عزت ایران قوی حرکت کنیم.

یکی از مولفه ها اتحاد بر موضع مشترک یعنی اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود که تجلی امروز این مولفه، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم یادآوری خودباوری، ایمان و امید به عنوان مثلث معجزه آفرین و بن مایه پیشرفت های انقلاب اسلامی گفت: امید و ایمان، میثاق مشترک ما برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور به 50 درصد در سال تحصیلی آینده

افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور به 50 درصد در سال تحصیلی آینده