مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-16سياسي

188 نفر برای نمایندگی مجلس در نجف آباد و تیران ثبت نام کردند


فرماندار تیران و کرون از ثبت نام کاندیداتوری 188 نفر برای نمایندگی مجلس در شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون خبر داد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون از ثبت نام کاندیداتوری 188 نفر برای نمایندگی مجلس در شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون خبر داد.

علی محمدی کیا با اشاره به پایان زمان پیش ثبت نام کاندیدهای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: 188 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: 14 درصد از شرکت کنندگان خانم و 66 درصد از کل داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند که بیشترین فراوانی سنی نامزدهای انتخاباتی در گروه سنی 35 تا 40 سال است.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه گروه های سنی میانسالی و جوانان بیشترین ثبت نامی را داشته اند، خاطرنشان کرد: جوان گرایی و توجه به جذب نسل جدید برای مشارکت انتخاباتی و اداره کشور حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در تیران و کرون برای برگزاری این دروه از انتخابات از ظرفیت جوانان در این خصوص نیز استفاده شده که این موضوع مشارکت این قشر را به نمایش خواهد گذاشت.

محمدی کیا از برگزاری نشست های هم فکری و برنامه ریزی برای شور انتخاباتی نیز خبرداد و یادآورشد: سازمان های مردم نهاد، تشکل های مدنی، فعالان اجتماعی و افراد صاحب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

188 نفر برای نمایندگی مجلس در نجف آباد و تیران ثبت نام کردند

188 نفر برای نمایندگی مجلس در نجف آباد و تیران ثبت نام کردند