مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-22سياسي

اجرای4طرح منابع طبیعی در آرادان/بیابان تهدید جدی برای ده نمک است


رییس اداره منابع طبیعی آرادان از اجرای چهار پروژه منابع طبیعی طی هفته دولت در آرادان خبر داد و گفت: در این طرح ها جلوگیری از بیابانی شدن و تولید غبار منطقه در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهیار تفضلی ظهر سه شنبه در تور رسانه ای بازدید پروژه های سطح آرادان به همراهی فرماندار این شهرستان ضمن بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری چهار طرح برای آرادان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: هدف عمده این پروژه ها جلوگیری از پیشروی بیابان، گسترش فضای سبز و ایجاد سلامتی برای مردم منطقه و غیره است.

وی ضمن بیان اینکه نهال کاری 100 هکتاری منطقه حسین آباد ده نمک با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در دستور کار است، افزود: این طرح که در مسیر آزاد راه حرم تا حرم قرار دارد می کوشد تا با تثبیت شن های روان از پیشروی بیابان جلوگیری کند.

رییس اداره منابع طبیعی آرادان ضمن بیان اینکه تولید گرد و غبار ناشی از بیابان زایی تهدید جدی برای اهالی ده نمک و روستاهای همجوار آن است، ابراز داشت: برای پیشگیری از این پیشامد نهال کاری 63 هکتاری منطقه ده نمک در دست اقدام است.

تفضلی در ادامه تصریح کرد: انجام آبیاری سنواتی 263 هکتار پروژه مدیریت روان آب همراه با بذرپاشی به مساحت 200 هکتار منطقه ورگی دیگر طرح های در نظر گرفته شده برای هفته دولت سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای4طرح منابع طبیعی در آرادان/بیابان تهدید جدی برای ده نمک است

اجرای4طرح منابع طبیعی در آرادان/بیابان تهدید جدی برای ده نمک است