مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-17اجتماعي

روایت یک فعال محیط زیستی از خرید علوفه برای آهوان یک منطقه حفاظت شده در نیشابور


یک فعال محیط زیستی با اشاره به مشارکت بسیار خوب مردم در پویش تامین علوفه برای آهوان یک منطقه حفاظت شده در نیشابور گفت: مردم نشان دادند همیشه پای کار هستند و دغدغه سرزمین شان را دارند و هر جا لازم باشد هر کاری که در حد توانشان باشد انجام می دهند.

- علی کشمیری در گفت وگو با ایسنا، از مشارکت خوب مردم در پویش ها و فراخوان های در قالب نذر طبیعت از جمله پویش های مربوط به کاهش اثرات سوء خشکسالی بر محیط زیست خبر داد و گفت: مردم به سازمان های مردم نهاد که برخاسته از خود مردم هستند اعتماد خوبی دارند و هر جا که لازم باشد با وجود شرایط سخت اقتصادی، در حد توان شان کمک می کنند.

عنوان کرد: در استان خراسان رضوی 41 منطقه چهارگانه و منطقه شکار ممنوع داریم که از چند سال قبل درگیر خشکسالی های متوالی هستند و در حال حاضر خشکسالی مهمترین تهدید برای حیات وحش این مناطق است.

وی در رابطه با مشارکت مردم در حل معضلات محیط زیستی از جمله کاهش تهدیدات و مخاطرات خشکسالی های پیاپی گفت: کمک خواستن از مردم چاره کار نیست و راه حل آخر و یک مسکن موقت است.

بهمن ماه سال گذشته علی سلاجقه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از بودجه تخصیص یافته برای این سازمان ابراز رضایت و خشنودی کرد اما همان موقع ما معتقد بودیم این بودجه جوابگوی نیازهای مناطق حفاظت شده نیست و در عمل هم همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک فعال محیط زیستی از خرید علوفه برای آهوان یک منطقه حفاظت شده در نیشابور

روایت یک فعال محیط زیستی از خرید علوفه برای آهوان یک منطقه حفاظت شده در نیشابور