مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-22اقتصادي

پساب فاضلاب جایگزین آب شرب در کارخانه های فولاد خواهد شد


مدیرعامل آبفا خراسان رضوی از پساب به عنوان مهمترین فاکتور در واحدهای تولید فولاد نام برد و افزود: پساب فاضلاب جایگزین آب شرب در کارخانه های فولاد خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل آبفا خراسان رضوی از پساب به عنوان مهمترین فاکتور در واحدهای تولید فولاد نام برد و افزود: پساب فاضلاب جایگزین آب شرب در کارخانه های فولاد خواهد شد.

حسین امامی از جذب حدود 27 هزار میلیارد ریال سرمایه در بخش فاضلاب 6 شهر این استان خبر داد و افزود: این شهرها شامل گلبهار، سبزوار، تربت حیدریه، نیشابور، خواف و تایباد می شود.

وی با اشاره به تنوع منابع مالی طرح های سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در اجرای پروژه های صنعت آب و فاضلاب اظهار کرد: طرح های فاضلاب پس از تکمیل از 20 تا 25 سال در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد و پس از اتمام این مدت، تحویل آبفا خواهد شد.

مدیرعامل آبفا خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سرمایه گذار پساب حاصل از تصفیه فاضلاب را به فروش می رساند و یا خود مورد استفاده قرار می دهد و کلیه هزینه های نگهداری و اورهال تأسیسات را هم در مدت بهره برداری عهده دار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح احداث و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر گلبهار ظرف دو سال به روش BOT (خرید تضمینی فاضلاب) با ظرفیت 30 هزار مترمکعب در شبانه روز احداث و در مدار بهره برداری قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساب فاضلاب جایگزین آب شرب در کارخانه های فولاد خواهد شد

پساب فاضلاب جایگزین آب شرب در کارخانه های فولاد خواهد شد