مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-12سياسي

تقویم ایثار و شهادت استان کردستان تهیە می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از تهیە و تبیین تقویم ایثار و شهادت در استان کردستان خبر داد.

- علیرضا شهسواری امروز (21مرداد) در نشستی با اصحاب رسانە استان اظهار کرد: بنیاد شهید در سال جاری دورخیز بلندی را برای خدمت بە جامعە ایثارگران در نظر گرفتە است.

وی عنوان کرد: جامعە ایثارگری هموارە جامعە نجیبی بودە و هست و نمی توان خدمات این جامعە بە نظام را با وزن و سنگ مادی سنجید.

شهسواری افزود: خوشبختانە در شرایط امروز در مجموعە نمایندگان عالی دولت در استان، استاندار، معاونین استاندار، مدیران ارشد استانی همسویی و همراهی و همنوایی خوبی را برای خدمت بە ایثارگران دارند.

وی اضافە کرد: در سال جاری کارگروە مسکن ایثارگران بە همت استاندار در استان کردستان و با هدف بررسی راهکارهای توزیع خدمات مسکن در چارچوب قوانینی کە دولت در نظر گرفتە برگزار شد.

شهسواری تعهد دولت برای ساماندهی گلزار شهدا را 3 سال عنوان کرد و ادامە داد: در راستای ساماندهی گلزار شهدا بخشی از اعتباراتی کە تخصیص یافتە با تأخیر وارد فاز عملیاتی شد اما تا پایان شهریور ماە فاز اول آن اجرایی و تحویل دادە خواهد شد.

وی افزود: در بحث ساماندهی و مرمت گلزار شهدا، اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری بە این مهم اختصاص دادە شدە و در شورای برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم ایثار و شهادت استان کردستان تهیە می شود

تقویم ایثار و شهادت استان کردستان تهیە می شود