مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-05سياسي

مادر شهیدان«لرکی» آسمانی شد


مرحومه حاجیه خانم «خاور طاهری» مادر شهیدان «امین و عبدالکریم لرکی» از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

- اهواز- مرحومه حاجیه خانم خاور طاهری مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحومه حاجیه طاهری پس از تحمل سال ها رنج فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر فردا یکشنبه رأس ساعت 16 با اقامه نماز و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران خوزستان در گلزار شهدای اهواز برگزار خواهد شد، سپس ساعت 18 در گلزار شهدای هفتکل و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید امین لرکی در بیستم شهریور ماه سال 1344 در هفتکل دیده به جهان گشود و سال 1360 در سن 16 سالگی به علت اصابت خمپاره در منطقه عملیاتی شوش فیض به شهادت نائل شد.

معلم شهید عبدالکریم لرکی در سال 1341 در یکی از روستاهای محروم در شهرستان هفتکل به دنیا آمد و در سال 1364 در عملیات والفجر8 جاویدالاثر شد.

وی در فروردین 92 به علت نداشتن مدارک شناسایی به عنوان شهید گمنام در سردشت دزفول به خاک سپرده شد که بعدها هویت این عزیز توسط آزمایشات DNA شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان«لرکی» آسمانی شد

مادر شهیدان«لرکی» آسمانی شد