مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-15اقتصادي

کشف خودروهای قاچاق از انبار بازرگانی


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 دستگاه خودروی سواری قاچاق به ارزش 200 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار بازرگانی خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ هدایت بهرامی رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری خودروهای قاچاق در یکی از انبارهای کالا در محدوده خیابان شوش تهران، پیگیری موضوع در دستورکار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مورد نظر به دست آوردند، محل مورد نظر یکی از انبارهای کالا و بازرگانی بوده و خودروهای قاچاق به وسیله خودرو برها به این مکان منتقل شده است و پلاک منصوبه بر این خودروها فک پلاک شده است.

بهرامی بیان داشت: مأموران با اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و در بازرسی از انبار کالا 3 دستگاه خودروی سواری قاچاق را کشف کردند.

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش خودروهای مکشوفه 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با تاکید بر اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، اظهار داشت: پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز به شدت مقابله و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد و شهروندان عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف خودروهای قاچاق از انبار بازرگانی

کشف خودروهای قاچاق از انبار بازرگانی