مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-23اجتماعي

3 کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت آباد در حال تعریض است


مدیرکل راهداری و حمل ‎ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه سه کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت آباد توسط راهداری استان همدان در حال تعریض است، - ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل ‎ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه سه کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت آباد توسط راهداری استان همدان در حال تعریض است، گفت: عملیات اجرایی تعریض محور کبودراهنگ- خلعت آباد تسریع می شود.

️مهرداد آهکی طی بازدید از این محور، با تأکید بر تسریع در تکمیل این پروژه، اظهار کرد: ️محور کبودراهنگ- خلعت آباد به طول 12 کیلومتر جزو محورهای فرعی و پرتردد شهرستان کبودراهنگ محسوب می شود چراکه متصل کننده راه های ارتباطی چندین روستا و راه دسترسی کارگاه های تولیدی پوشاک است و هم اکنون نیز اداره کل راه و شهرسازی مراحل انتخاب پیمانکار ذیصلاح برای ارتقاء محور را در دست اقدام دارد.

️به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری استان همدان، وی بیان کرد: به منظور تسریع در ایمن سازی این محور و کاهش تصادفات جاده ای سه کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت آباد توسط راهداری استان همدان در حال تعریض است.

️وی با اشاره به اینکه ساخت و توسعه راه ها در حیطه و اختیارات راهداری نیست و وظیفه راهداری حفظ و نگهداری راه های موجود است، افزود: تعریض محور فرعی کبودراهنگ- خلعت آباد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت آباد در حال تعریض است

3 کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت آباد در حال تعریض است