مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-24اقتصادي

سیستان و بلوچستان استان پیشتاز در صحت سنجی آمار اشتغال


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت متبوع، این استان جزو استان های پیشتاز در موضوع صحت سنجی آمار ثبت شده در سامانه رصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی اظهار کرد: حدود 50 درصد از آمار نظارت شده سیستان و بلوچستان در سامانه رصد تاکنون صحت سنجی شده است.

وی اظهار کرد: رسیدن به این آمار باعث شده است سیستان و بلوچستان در کنار استان های لرستان و هرمزگان در زمره استان های پیشتاز در امر صحت سنجی اشتغال ایجادی قرار گیرد.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: پایش و نظارت بر اشتغال یکی از مهمترین شاخص های نظارت بر مشاغل ایجاد شده است و ارائه خدمات اشتغال شامل اطلاع رسانی، شناسایی، مشاوره، آموزش، تامین مالی، تأمین فناوری، تأمین زیرساخت، صدور مجوز، ترویج و فرهنگ سازی است که توسط دستگاه های اجرایی در سامانه ای بنام رصد اشتغال   ثبت و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

  سلامی گفت: درخصوص آمار اشتغال آنچه که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام می شود، قابل صحت سنجی و راستی آزمایی است.

وی افزود: صحت سنجی آمار اشتغال ایجادی در سامانه رصد به این شکل صورت می گیرد که وقتی کد ملی فردی وارد سامانه می شود، بر اساس آن مشخص می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان استان پیشتاز در صحت سنجی آمار اشتغال

سیستان و بلوچستان استان پیشتاز در صحت سنجی آمار اشتغال