مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-01سياسي

آماده باش دستگاه های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران اظهار داشت: برای کنترل بهینه حجم بالای سفر به مازندران، جلسه مدیریت بحران برای ایجاد آمادگی کامل تمام نیروهای خدمات رسان استان برگزار شد و همه دستگاه های امدادی و خدماتی در آمادگی کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی، روزهای آتی گرم ترین روزهای سال پیش بینی شده است، اظهار کرد: برای جلوگیری از گرمازدگی احتمالی هم وطنان و همچنین پیشگیری از اختلال در امر خدمات رسانی و زیربنایی چهارشنبه و پنج شنبه، از سوی دولت تعطیل اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در تعطیلی سه روز پیاپی افزایش سفر به مازندران را شاهد باشیم، افزود: تدارک لازم برای همه بخش ها دیده خواهد شد و با توجه به نداشتن زمان برای برنامه ریزی لازم و تعطیلات ناگهانی به وجود آمده همه دستگاه های استان باید از آمادگی کامل برخوردار باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران همه دستگاه های امداد و خدمات رسان را بر حسب دستور استاندار آماده باش اعلام و تصریح کرد: حجم فزاینده ترافیک شهری و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران

آماده باش دستگاه های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران