مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-26پزشكي

آماده باش 31 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی همدان در ایام تاسوعا و عاشورا


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از آماده باش 31 اکیپ ثابت و سیار بازرسی بهداشتی دامپزشکی و نظارت شرعی بر کشتار دام های قربانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل دامپزشکی استان همدان از آماده باش 31 اکیپ ثابت و سیار بازرسی بهداشتی دامپزشکی و نظارت شرعی بر کشتار دام های قربانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در این استان خبر داد.

امیرحسین نقی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ذبح دام از سوی هیأت های عزاداری و برخی شهروندان به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های نذری و قربانی و تأمین بهداشت عمومی جامعه، اداره کل دامپزشکی استان همدان با هماهنگی های به عمل آمده با به کارگیری 75 نفر در قالب 31 اکیپ ثابت و سیار شامل 20 نفر دکتر دامپزشک، 38 نفر بازرس بهداشتی گوشت و 17 نفر ناظر شرعی در سطح استان از ساعت 7 صبح تا 2 بعدازظهر آماده پذیرش دام های نذری و قربانی برای نظارت بر ذبح آنها با رعایت اصول فنی، بهداشتی و شرعی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به طور رایگان خواهد بود.

وی تأکید کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به فصل گرما به منظور حفظ بهداشت محیط و سلامت مصرف کنندگان و پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و حیوان، دام مورد نیاز خود را تنها از مراکز مجاز مورد تأیید دامپزشکی تهیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 31 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی همدان در ایام تاسوعا و عاشورا

آماده باش 31 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی همدان در ایام تاسوعا و عاشورا